İzleyiciler

15 Nisan 2017 Cumartesi

DENEDİM,YORUMLUYORUM - FAİRY PLATİNİUM BULAŞIK MAKİNASI DETERJANI

#kadinlarbilir  ve @denedimbiliyorum tarafından hatırlarsanız bana #fairyplatinum bulaşık makinası deterjanı gelmişti denemem için. Dün bitirdim tam olarak paketi. Açıkcası, ev temizliği grublarında, orda-burda kadınların çoğunun bu seriyi yeni çıkmasına rağmen çok beğendiklerini görüyorum. Lakin , sorun bende mi bilmiyorum ama yıkamasını ve iyi temizlemesini beğensemde bu deterjanın beğenmediğim özelliği keskin kokusu oldu. Bende başağrısı yaratacak kadar bir kokusu vardı. Makina çalışırken evi koku sarıyordu sanki makinanın kapağı açık kalmış gibi. Ve yıkama tamamen bittikten sonra kapağı açınca o koku burnumdan girib beynimden çıkıyordu o derece yani 😂 Mecbur iki kez bulaşıkları yıkıyordum. Bir deterjanla bir deterjansız. Sırf o kokusu için alamıyacağım bir ürün oldu. Yine de #kadınlarbilir ve @denedimbiliyorum a çok teşekkürler ve sevgiler 😍


Hiç yorum yok :