İzleyiciler

28 Kasım 2017 Salı

YENİDEN DÖNÜŞÜM

Biraz dolaştık oğlumla bugün Viaport Avm de. Anne-oğul günü ilan ettik bugünü. Ona kalan oyun oynamamız, bir kase sıcak çorba, bir sütlaç ve Kipadan aldığımız minik beyaz renkli bir otobüs oldu. Benim de kısa gün karım bunlar 😃 Önceki gibi ne renkli kozmetik, ne bakım malzemeleri almıyorum. Elimdekileri tüketib bitirmekle uğraşıyorum. Şampuan bir ihtiyacdı. Bu aralar saçlarım berbat bir şekilde dökülmeye başladı. Kan testi yaptırdım, demir depolarım bomboş çıktı. Demir depolamaya başlamışım 😃 Bunun yanı sıra dışdan da saçıma bakım yapıyorum. Bioz şampuanını ilk kez kullanacağım. Benim aldığım normal ve dökülen saçlar içindi. İçinde aloe vera, biotin, ginkgo biloba var. Kipadan aldım. Fiyatını unuttum. 11 mi 17 tl mi neydi. Daha sonra #miniso dan sıkılaştırılmış yüz maskesi pedi aldım. İçerisinde 20 tane var galiba. Meyve sebze suyu maskeleri yapmaya başarılı buluyorum.  Bide Rossmandan Köri-Mango-Papaya sürülebilir sos aldım. Facebookta bir grupta bu sosu o kadar medh ettiler ki, sırf Rossmana bu sos için gittim. Daha tadına bakmadım, sonuçları bölüşeceğim sizinle. Birde Kipadan karides ve kalamar aldım. Onlarsız olmazdı zaten :)) Bu kadarcık. Yeniden aranıza geldim bi tebessümle 😊 çok sevgiler

Hiç yorum yok :