İzleyiciler

24 Şubat 2018 Cumartesi

"DEFACTO" MARKA OJE DENEYİMİM

Merhabalar. İnstagram üzerinden (İnstagram : mutlulukheryerde) geçen paylaşımlarımın birinde hatırlarsanız "Defacto"dan 3lü oje almıştım. Denedikten sonra size yazacağımı söylemiştim. 3lü ojelerin içinde en çok memnun kaldığım gri renklisi oldu. Aynı marka, aynı kutuda. Kalıcılığı ve sürülüşündeki kalite biraz farklı gibi geldi bana. Mesela, bu gri renkli oje için tek bir kat sürmek yeterliydi, rengini çok güzel verdi ve kalıcılığı abartısız 5 gün hiç bir yeri bozulmadan durdu tırnaklarımda. Ellerim çoğu zaman suda olmasına rağmen bu etkiyi gösterdi. Ama diğer 2 renkten biraz memnun kalmadım. Tırnağa sürülüşü kolaydı, ama ilk defadan hiç biri rengini vermedi, mecbur 2, hatta 3 kat sürdüm. Evet renk olarakta muhteşemlerdi. Ama kalıcılıkları da beni pek memnun etmedi. 2 günün sonunda artık bazı yerleri çıkmıştı. Yine alırmıyım, evet farklı renklerini alırım. Genel olarak baktığımda piyasadaki çok üründen iyilerdi. 9.90 tl gibi bir fiyatları vardı. #defacto mağazalarından temin ede bilirsiniz. Sevgiler ❤

Hiç yorum yok :